Administratie?

Ook een hekel aan administratie?

Omdat ik persoonlijk een hekel heb aan administreren ben ik op zoek gegaan naar eenvoudige en gratis boekhoudsoftware.

Er is veel te vinden maar meestal maakt het eea niet gemakkelijker.

Daarom ben ik maar zelf aan de slag gegaan met excel.

Het resultaat is via de volgende link te downloaden “Downloads“.

Je kunt het beste beginnen met het invullen van de “basisgegevens”. Deze staan in het laatste werkblad.

Onderwijl probeer ik eea te verbeteren, deze zal ik opnieuw beschikbaar stellen. Beschouw dit maar als een Beta-versie.

Hopelijk heb je er wat aan!

Disclaimer:

Ik geef geen enkele garantie voor de correctheid van de werking.

Geef een reactie

